MVC Huize Goossens Appels

Minivoetbal

Minivoetbalvereniging uit Dendermonde.

Reeds 40 jaar actief op het hoogste niveau.

Momenteel hebben wij volgende ploegen in competitie. U13, U15 en U17 als jeugdploegen en een U9 ploeg die enkel onder tornooi vorm speelt.

Verder 1 ploeg in 1ste Nationale ( reeds verschillende malen kampioen en bekerwinnaar ) en 1 ploeg in 4de Nationale waar we proberen onze oudere jeugdspelers te laten doorstromen. Ook 1 ploeg aktief in de kern Berlare.

Wij proberen onze ledenbestand tegen 2025 fors uit te breiden en nog enkele jeugdploegen meer in competitie te kunnen brengen. Maar daar hebben we de medewerking voor nodig van de regionale veldvoetbalploegen. En daar wringt dikwijls het schoentje. Terwijl ploegen uit 1ste nat. veldvoetbal hun spelers aanmoedigen minivoetbal te spelen is dit hier in de  regio Dendermonde wel anders. Een samenwerking tussen de veldvoetbalverenigingen en onze minivoetbalploeg zou het niveau enkel maar kunnen verbeteren. Minivoetbal is een technische maar ook heel snelle sport, waar wendbaarheid en het snelle reageren heel belangrijk zijn. Wie zin heeft om eens naar de wedstrijden te komen zien kan altijd de RBFA kalender raadplegen en zoeken onder favorieten Huize Goossens Appels.  Onze wedstrijden Nationaal worden altijd op vrijdag gespeeld in de sporthal Appels ( tijdelijk St Gillis ) om 20u30 en 21u30. De jeugd speelt altijd op zondag in de sporthal Appels om 10u, 11u en 12u. (ook nu tijdelijk in St Gillis). Voor verdere info kan je steeds terecht in de brochure Sportclubs Dendermonde editie 2021 -2022 of op het hierna vermelde GSM nr.