KFC Baasrode

Voetbal

KFC Baasrode is en familiale voetbalclub, een ontmoetingsplaats waar plezier, prestatie en gezelligheid hand in hand gaan. Waar waarden als veiligheid, respect en kwaliteit centraal staan, zowel binnen als buiten het voetbalveld.

Wij zijn een lokale club waar iedereen van Baasrode en omstreken welkom is.

Onze eerste ploeg en reserven hebben een voorbeeldfunctie voor onze jeugd, op het gebied van prestaties maar ook op gebied van teamgeest.
Onze jeugdleden zijn letterlijk onze toekomst. Belangrijk is om hen op een verantwoorde manier met veel plezier gestructureerd te laten voetballen. Alle spelers krijgen ieder op hun eigen niveau zo veel mogelijk onderdelen van het voetbalspel aangeboden.
Techniek, tactiek en inzicht, maar ook mentaliteit, instelling, discipline, waarden en normen. Ook het sociale aspect krijgt veel aandacht. Het omgaan met elkaar, het samen iets bereiken, als team spelen naar je mogelijkheden.

Voebalaanbod jeugd : van U6 tot U17

Voetbalaanbod volwassenen : heren, eerste ploeg, reserve, +35