Badminton Dendermondse BC

Badminton

Dendermondse BC een nieuwe badmintonclub met een rijke geschiedenis, traditie en een duidelijke toekomstvisie.

Wij zijn een sportclub die iedereen welkom heet, waar jeugd en volwassen, recreanten en echte competitiebeesten zich kunnen ontspannen en uitleven!
Ook G-sporters kunnen in onze club ten volle van de badmintonsport genieten en dit onder begeleiding van enthousiaste en gediplomeerde lesgevers en begeleiders.

Wij bieden een fantastische jeugdwerking aan voor kinderen vanaf 6 jaar. Wij engageren ons ook in het kader van "Jeugdbadminton +" en een voortdurend streven naar kwaliteit waarbij we alle faciliteiten aan onze jeugdspelers aanbieden om zich maximaal te ontplooien.

Wil je starten met badmintonnen? Kom dan zeker naar onze initiatiecursus waar je onder begeleiding van één van onze trainers ingewijd wordt in de basistechnieken en spelregels. We zijn er zeker van dat je na het volgen van deze cursus, je de badminton microbe zal te pakken hebben!

Vanaf 2 september starten we opnieuw met onze initiatie cursus voor volwassenen.

Deze zal doorgaan elke donderdag van 21u – 22u in de sporthal van Sint-Gillis Dendermonde

Rackets en shuttles zijn ter beschikking.

Voor 75€ (zonder aansluiting) kan je 10 lessen volgen en zo kennismaken met deze fantastische sport! Wenst u zich aan te sluiten bij Dendermondse bc vzw, dan betaalt u  bij aansluiting 125€  ( lidgeld en verzekering voor het seizoen 2021 -2022 ).

Elke maandag kan men van 20u tot 23u eveneens vrij spelen in dezelfde zaal.

Maandag - Spelers in rolstoel & spelers met verstandelijke beperking

Donderdag - Recreatieve spelers

Meer info betreffende trainingsuren, jeugdwerking kan je vinden op www.dendermondsebc.be

Secretaris