Karate Ryu-Jin-Do - Osaka

Karate - Self defence

We zijn een kleinschalige club die zich richt op enerzijds het traditionele karate (kihon, kata & kumite) en dit voor de leeftijd vanaf 6jr tot 14jr. Dit vooral recreatief, maar ook leden die wedstrijd willen doen zijn welkom. En anderzijds op het aspect realistische zelfverdediging, ook nog wel "close combat" genoemd. Hier worden een aantal referentietechnieken aangeleerd van het Krav Maga systeem die men snel kan toepassen op alle soorten realistische aanvallen, zowel ongewapende als gewapende (mes, stok en pistool) en tegen één of meerdere agressors. Hier kan men starten vanaf de leeftijd vanaf 14jr.

De trainingen worden steeds opgebouwd als volgt; een stevige opwarming, krachtoefeningen, combatives (oefenen in stootkussens) en tenslotte de verschillende aangeleerde technieken inoefenen met partner (één op één) of met verschillende partners.

Kom gerust eens proeven door middel van 2 gratis proeftrainingen!