Jeugdband Dynamic

harmonieorkest

Jeugdband Dynamic is het instaporkest van Dynamic Symphonic Band voor beginnende of reeds gevorderde muzikanten. Er wordt muziek gemaakt, rekening houdend met de mogelijkheden van elke muzikant. De dirigent begeleidt en bereidt de groep voor op concerten voor vrienden, familie en sympathisanten. Wie wil kan later de stap zetten naar het grote orkest.

Jeugdband Dynamic organiseert voor zijn leden ook niet-muzikale activiteiten (kampen, daguitstappen, concerten, sportieve activiteiten, …). Wij staan garant voor een degelijke begeleiding bij die activiteiten.

Jeugdband Dynamic is een toffe groep jonge mensen die hun passie voor muziek met elkaar delen.

Heb je zelf de muziekmicrobe te pakken? Kom dan gerust eens een kijkje nemen tijdens het wekelijks repetitiemoment op dinsdag vanaf 19.15uur of stuur een mailtje naar : jeugdband@dynamicsymphonicband.be